לימודים לתואר "דוקטור לפילוסופיה" בחוג לגיאופיזיקה ולמדעים אטמוספיריים ופלנטריים במסלול הרגיל

עודכן: 28.08.2018

המסלול הרגיל

תנאי קבלה כמועמד

  1. רשאי לפנות לוועדה היחידתית בבקשה להתקבל למסלול זה:
    1. מי שקיבל את התואר "מוסמך אוניברסיטה" או "דוקטור לרפואה" (M.D.) בציון משוקלל 80 לפחות, והכין עבודת גמר שציונה הוא 85 לפחות.
    2. כל סטודנט שלא סיים את לימודיו בחוג לגיאופיזיקה ולמדעים אטמוספיריים ופלנטריים חייב בלימודי השלמה. במסגרת לימודי ההשלמה יהיה חייב הסטודנט ללמוד את הקורס 'שיטות מתמטיות בגיאופיזיקה' אלא אם למד קורס דומה בלימודי הבוגר. על המנחה הפוטנציאלי להכין ביחד עם יושב ראש הוועדה היחידתית לתלמידי מחקר את תכנית לימודי ההשלמה שתובא לאישור הוועדה.
    3. במקרים של הישגים לימודיים או מחקריים מיוחדים תוכל הוועדה היחידתית לאשר חריגה מן הציונים המינימליים הנקובים בסעיף 1.1.
       
  2. תנאי קבלה לבעל תואר "מוסמך אוניברסיטה" ללא עבודת גמר
    בעל תואר "מוסמך אוניברסיטה" מאוניברסיטת תל-אביב, או מאוניברסיטה מוכרת אחרת בארץ או בחו"ל, שקיבל את התואר בציון משוקלל 80 לפחות, אך ללא עבודת גמר, יוכל להיות למועמד רק לאחר שימלא את המטלות שיוטלו עליו על ידי הוועדה היחידתית. מטלות שיכללו, בכל מקרה, עבודת מחקר השקולה מבחינת היקפה ורמתה לעבודת גמר. עבודה זו תישפט וציונה יהיה 85 לפחות.
     
  3. חובות מועמד
    מועמד יהיה חייב:
    1. לעמוד בלימודים והשתלמויות כפי שיוטלו עליו על ידי הוועדה היחידתית תוך שנה אחת ובמקרים מיוחדים תוך שנתיים.
    2. לקבל הסכמת חבר סגל, הרשאי להנחות תלמיד מחקר, לשמש כמנחהו.
    3. להגיש תכנית מחקר בחתימת המנחה המיועד תוך שנה מיום קבלתו כמועמד.
    4. לעמוד בבחינת קבלה לתלמיד מחקר. הבחינה תיערך בפני ועדת בוחנים בת שלושה או ארבעה חברי סגל שתמונה על ידי הוועדה. לפחות אחד מחברי הוועדה יהיה חבר סגל מחוץ לאוניברסיטה. ועדת הבוחנים תבחן בעל פה את המועמד, תקבע כשירותו לבצע עבודת מחקר עצמאית ותבדוק את הצעת המחקר. כמו כן תמליץ ועדת הבוחנים על קורסים שיש לחייב את המועמד בשמיעתם, אם תראה בכך צורך.

 

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>